wtorek, 9 lipca 2013

Bohaterowie

Wiktoria Kurek

24 - letnia matka i żona. Po wyjeździe Bartka do Rosji zrozumiała, że nie umie z Nim żyć.. ale bez Niego też nie potrafi. Wybaczyła mu. Wybaczyła mu tą cholerną zdradę. Próbuje żyć normalnie, tak, jakby nie było tej sytuacji; tak, jak prawdziwa matka Polka, chociaż cały czas ma w sercu żal. 

"To co Nam było, co Nam się zdarzyło, do ułożenia w głowie mam." 

Bartosz Kurek

25 - letni ojciec i mąż. Po nieudanym sezonie w Rosji zmienia barwy klubowe i przenosi się do Włoch. Od roku ponownie buduje zaufanie swojej żony. Każdą wolną chwilę chce spędzić z rodziną, by nadrobić stracony czas. 

"Tylko Ona jedyna swe ciało wciąż wycina, tylko Ona jest moja, kocham Ją."

Aleksander Kurek

2 - letni syn Wiktorii i Bartka. Od kilku miesięcy sprawnie porusza się na swoich nóżkach i troszkę mówi. Oczko w głowie rodziców i dziadków. Uwielbia oglądać reklamy z dziećmi w tle (szczególnie te Bebiko). Jego "hobby" to zrzucanie na podłogę wszystkiego, co znajduje się na półkach, do których dosięga (np. dekoder Polsatu). 

"50% mamy, 50% taty"


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie wróciłaś do tego opowiadania. Niestety nie śledziłam go w trakcie twojego pisania, gdyż znalazłam go troszeczkę później. Przeczytałam wszystkie rozdziały i natrafiłam na ten ostatni, po którym nic już się nie pojawiło.
    Twoje opowiadanie jest fantastyczne i z czystą przyjemnością będę śledzić jego dalsze losy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://volleyball-is-my-word.blogspot.com/ :)
    MalinowaSłodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że wróciłaś! :* :) Ale Ty doskonale o tym wiesz, że ja namiętnie czekałam na kontynuację. :)
    teraz czekam na nowy rozdzialik *.*
    pozdrawiam
    Patex

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeest <3
    Wróciłaś <3
    Mam do nadrobienia 4 rozdzialy z tego co widze wiec biore sie do roboty <3
    Dziękuje ze wróciłas.
    zawsze bylam z twoim blogiem na bierząco ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    na siatka-wyscig-pasja.blogspot.com
    Dżastin ;*

    OdpowiedzUsuń